Van Persie-nek semmi baja Wengerrel

Szerző: SHLétrehozva: 2012. január 24. 12:54
VIDEÓ! Robin van Persie leszögezte, nincs baja Arsene Wengerrel. A hollandus azért kényszerült magyarázkodásra, mert amikor a menedzser lecserélte Alex Oxlade-Chamberlaint a Manchester United elleni bajnokin, a csatár fura arcot vágva fejezte ki nemtetszését.

 

 

"Nem tisztem ítélkezni és kétségbe vonni a menedzser döntéseit - kezdte monológját Van Persie. - Ő a főnök, ő hozza a döntéseket, ennyi. Dolgozunk már olyan régen, hogy tudjam, megvan az ok arra, amit tesz, ahogy dönt. Így volt ez vasárnap is. Sok olyan információt tud, amit mi nem. Annyi minden van a fejében, csak tisztelni tudom érte."

A játékos hozzátette, Wengernek senki felé nem kell magyarázkodnia. Harminc éve van a szakmában, cserélt már úgy 50 ezret, ezért nem kell mindegyiket megmagyaráznia.

"Ő tudja, ha valaki megsérült, vagy fáradt. Arsene sikerei a bizonyítékai annak, hogy remek szakember, aki tudja, mit, miért csinál."

Alex Oxlade-Chamberlainnek vádlisérülése volt..."Nem tudtunk erről. A menedzser viszont tisztában volt vele, ezért jött be helyette Andrej Arsavin. Nem akartam, hogy félreértsenek, nem azért viselkedtem úgy, ahogy. Csak sajnáltam, hogy az megy le, aki gólpasszt adott nekem. Nagyon tisztelem és szeretem Wengert, mert nélküle nem tartanék ott, ahol most. Nincs köztünk feszültség, vita, vagy bármi rossz. Ne bomlasszon senki, mi mindent beleadunk, hogy idén valamit megnyerjünk."

A rangadót 2-1-re az MU nyerte az Emiratesben...

VAN PERSIE REAKCIÓJA A CSERÉNÉL:

KAPCSOLÓDÓ CIKKÜNK
Premier League: a hétvégi legjei - top10
Mario Balotell ismét gondoskodott róla, hogy biztosan róla szóljon a hétvége Angliában. Kiállítást érően taposott, pályán maradt, majd eldöntötte a Manchester City Tottenham elleni rangadóját. Ez és a hétvége legrosszabb...
Tovább a teljes cikkhez »

KAPCSOLÓDÓ CIKKÜNK
Valencia nyerte meg a 8-2 visszavágóját
Antonio Valencia befejelte az első gólt, majd előkészítette a másodikat, amellyel a Manchester United hatodik győzelmét aratta utolsó hét Arsenal elleni mérkőzésén a Premier League 22. fordulójában. Visszafogott játékot hozott a...
Tovább a teljes cikkhez »

Hozzászólások
Juhász Ilona 2012. január 30. 17:36 (31)
Bajnok
  2880

„Most már eljutott odáig a vitánk h részben igazat adunk a másiknak, ennek örülök, bár normálisan vitázni is csak olyan emberrel lehet aki értelmes és tud érveket is használni Az Arsenalt érintő kérdésekben én is pesszimista vok, Wenger lehet már nem tud annyira megfelelni a jelen kihívásainak, de a riválisok anyagi helyzetével összehasonlítva nagyon nehéz is....De akkor is kitartok mellettük ha középcsapat lesznek! A Barca meg kíváncsi leszek meddig lesz még a világ legjobb csapata, bár Sanchezzel és Fabréval nagyot alkottak a csapat tovább erősítésén, de az idő majd eldönti




[Hivatkozás: Csete Dávid 2012. január 26. 21:55]
Értelmes érvek anyázás nélkül...Akkor kezd csak szitkozódni az ember, amikor ha nincs igaza, vagy nem tud értelmesen megnyilvánulni.

Hát, nem kellene, hogy a pénz legyen minden.Egy sportembert nem szabadna, hogy az irányítson.Nem azon múlik egy csapat sorsa, hogy ki milyen gazdag.Egy Arsenalban meg pláne nem kellene ennyi fiatallal...Ők még nem drágák.Csak nem kellene őket suskával motiválni.A Realban Di Marianak tizedekkel kevesebb a fizetése pl, még is brillírozik...Persze, más kérdés, hogy már azóta nem titkoltan szeretne többet, de mindentől függetlenül akkor is jó...Mindentől függetlenül szánalom, hogy pénzzel akarnak már mindent irányítani.
Buzár Attila 2012. január 28. 09:09 (30)
Avatar_70_male
Újonc
  10
Csete Dávid 2012. január 26. 21:55 (29)
Rajongó
  560

„Voltak 1.góljai, de ki csinálta meg neki? A lényeget nem vetted figyelembe.., ami szintén elkerülte a figyelmed, az az, hogy írtam, hogy voltak pillanatai, de kb annyi, mint az előző, általad is elismert rossz évben.Attól, hogy a csapat az egyik évben jobb volt, a másikban meg rossz, az ő teljesítménye nem változott.Ami pedig szintén fontos: voltak első góljai, meg nagy válaszok.DE! Volt olyan is, amikor igazán nagy szükség lett volna rá.De tényleg...és ajtó-ablak helyzeteket nem tudott jól befejezni.És vesztettek is pontot.Ezzel számolva valószínűleg még mindig nyerésben maradtak volna azon villanásai kihagyásával, amiket pedig megcsinált.Ha pedig nem ő lőtt volna gólt, akkor más, mert amint mondtam, sok érdeme nem lehetne a befejezőknek, mert a bajnokságból is kiesne a csapat, ha csak ennyin múlna.Innentől kezdve pedig lehet neked is igazad, nekem is abban, hogy jó-e vagy rossz, az eredmény ugyanaz.Pedro mellett pedig 2 dolog szólhat: fiatal, saját nevelés.Egyébként az a gyerek is nulla lenne.Elmenne másik csapatba, úgy járna, mint Bojan.De inkább még úgy sem.Én pedig nem mondom, hogy Henry rossz focista.Isten ments, pláne magyarként.De akkor is csak egy bizonyos szinten.Az Arsenal leírt eredménye pedig szép, de nem a jelen...Én pedig a mostani teljesítményük alapján ítélem meg őket, mert ha a múltba lehetne kapaszkodni, a Fradi is most a világ egyik legjobb csapata lenne.Remélem, érted, mire célzok.Azt persze elismerem, hogy élesen vagyok kritikus, mert szép dolog, ahol most vannak, hiszen általában stabil tagjai az angol élvonalnak.Csak nálam se ez a nyerő, mert én a legjobbakat tartom a legjobbak közé sorolhatónak, nem a jókat.Wengerrel meg nem fognak elérni a csúcsra, mert évek óta ugyanazt csinálja, de nem eredményes.Lehet mondani, hogy de ez meg az lett megverve, ennyi meg annyi a tehetség, meg hogy na, majd idén, mert már nem sok hiányzik...A csúnya igazság az, hogy ezzel az elvvel bukó a dolog.Rég nem ott lenne a helye.Na, de meglátjuk, hogy az okosok erre mikor jönnek rá, vagy hátha sikerül is letenni valamit az asztalra (ami nem reális).”




[Hivatkozás: Juhász Ilona 2012. január 26. 21:05]
Most már eljutott odáig a vitánk h részben igazat adunk a másiknak, ennek örülök, bár normálisan vitázni is csak olyan emberrel lehet aki értelmes és tud érveket is használni Az Arsenalt érintő kérdésekben én is pesszimista vok, Wenger lehet már nem tud annyira megfelelni a jelen kihívásainak, de a riválisok anyagi helyzetével összehasonlítva nagyon nehéz is....De akkor is kitartok mellettük ha középcsapat lesznek! A Barca meg kíváncsi leszek meddig lesz még a világ legjobb csapata, bár Sanchezzel és Fabréval nagyot alkottak a csapat tovább erősítésén, de az idő majd eldönti
Hajrá Arsenal!!!
Juhász Ilona 2012. január 26. 21:05 (28)
Bajnok
  2880

„Ha már abba megyünk bele h a Barca csapatként nyerte azt a 6 trófeát amiben teljes mértékben egyetértek, akk sem nem lógott ki negatívan a keretből...Egyébként volt pár meccse az évek alatt ahol nagyon is sokat számított, nemtom miért jössz azzal h ő mindig csak a 7.-et tette hozzá a 6 gólos előnyhöz, mert ez nem igaz! Pár példa: Első szezonja: 2007.09.29.Levante-FCB 1:4 (Henry 3), 2008.01.20.FCB-Racing 1:0 (Henry 1), 02.16.Zaraboza-FCB 1:2 (Henry 1) ezek alapján Henry nélkül ez 6 pont veszteség 67 helyett 61 pont a végén= 5.hely-UEFA kupa selejtező, már lőttek a 6 trófeából a Bl-nek.Második szezon: Espanyol-FCB 1:2 (Henry 1), FCB-Valencia 4:0 (Henry 3), Villareal-FCB 1:2 (Henry 1), Atl.Madrid-FCB 3:4 (Henry 2), Valencia-FCB 2:2 (Henry 1), Lyon-FCB 1:1 (Henry 1), viszsavágón 5:2 (Henry 2).A híres Real elleni 6:2-es meccsen pedig ő lőtte az első, egyenlítő gólt Higuain korai találata után, majd amikor Ramos 3:2-re Faragta a hátrányt az 56.percben, Henry az 58.-ban már felelt is rá.És ezek után azt mondod h nem szerzett lélektanilag fontos gólokat? Tény, a Barcában már nem ő volt vezér, az isten, de fontos játékos volt amíg Pedro ki nem szorította.Az meg kicsit lekicsinylő h a saját szintjén egy Arsenalban, bár a mai Arsenal már nem a közvetlen világelit, de amikor igazán a toppon volt a csapat nem kis eredményeket értek el: veretlenül megszerzett bajnoki cím, zsinórban 49 veretlen pl meccs, ezen kívül több FA kupa és bajnoki cím szezononként 25-30 Henry góllal.Henryt lehet nem szeretni de azért el kell ismerni!”




[Hivatkozás: Csete Dávid 2012. január 25. 12:07]
Voltak 1.góljai, de ki csinálta meg neki? A lényeget nem vetted figyelembe.., ami szintén elkerülte a figyelmed, az az, hogy írtam, hogy voltak pillanatai, de kb annyi, mint az előző, általad is elismert rossz évben.Attól, hogy a csapat az egyik évben jobb volt, a másikban meg rossz, az ő teljesítménye nem változott.Ami pedig szintén fontos: voltak első góljai, meg nagy válaszok.DE! Volt olyan is, amikor igazán nagy szükség lett volna rá.De tényleg...és ajtó-ablak helyzeteket nem tudott jól befejezni.És vesztettek is pontot.Ezzel számolva valószínűleg még mindig nyerésben maradtak volna azon villanásai kihagyásával, amiket pedig megcsinált.Ha pedig nem ő lőtt volna gólt, akkor más, mert amint mondtam, sok érdeme nem lehetne a befejezőknek, mert a bajnokságból is kiesne a csapat, ha csak ennyin múlna.Innentől kezdve pedig lehet neked is igazad, nekem is abban, hogy jó-e vagy rossz, az eredmény ugyanaz.Pedro mellett pedig 2 dolog szólhat: fiatal, saját nevelés.Egyébként az a gyerek is nulla lenne.Elmenne másik csapatba, úgy járna, mint Bojan.De inkább még úgy sem.Én pedig nem mondom, hogy Henry rossz focista.Isten ments, pláne magyarként.De akkor is csak egy bizonyos szinten.Az Arsenal leírt eredménye pedig szép, de nem a jelen...Én pedig a mostani teljesítményük alapján ítélem meg őket, mert ha a múltba lehetne kapaszkodni, a Fradi is most a világ egyik legjobb csapata lenne.Remélem, érted, mire célzok.Azt persze elismerem, hogy élesen vagyok kritikus, mert szép dolog, ahol most vannak, hiszen általában stabil tagjai az angol élvonalnak.Csak nálam se ez a nyerő, mert én a legjobbakat tartom a legjobbak közé sorolhatónak, nem a jókat.Wengerrel meg nem fognak elérni a csúcsra, mert évek óta ugyanazt csinálja, de nem eredményes.Lehet mondani, hogy de ez meg az lett megverve, ennyi meg annyi a tehetség, meg hogy na, majd idén, mert már nem sok hiányzik...A csúnya igazság az, hogy ezzel az elvvel bukó a dolog.Rég nem ott lenne a helye.Na, de meglátjuk, hogy az okosok erre mikor jönnek rá, vagy hátha sikerül is letenni valamit az asztalra (ami nem reális).
Csete Dávid 2012. január 25. 12:07 (27)
Rajongó
  560

„Egyem is meg, milyen ki******ott aranyos vagy.

Te most komolyan belém kötöttél ezzel?

Na, akkor figyi:



Amikor azt írom, hogy a világ legjobb csapatában játszhat, akkor az nem azt jelenti, hogy úgy került oda a srác, hogy csak be kell illszkedni.Ezt nem állítottam.Amikor odakerült, akkor tényleg nem volt topon a csapat.Ugye elég mély volt a gödör 2007 nyarán.Nos, a szerintetek akkor istenvezérállat Henry a csúcs.Akkor vajon miért van az, hogy az 1.évben már nem ment neki? Lehetett volna az egyik fő személy abban, hogy sikeresen kilábaljon a csapat a mélyből.Oké, első év, bele kell jönni, aláírom.De hogy azzal takarózzon, hogy neki családi gonjai voltak eleve, azért is jött el, és most azért depis, és nem megy neki a játék? Hát ezt már akkor is kikértem magamnak, mint drukker, de még most is felháborít.Ezt sokan nem veszik figyelembe, de: neki ez munka.Nem tudom, hány éves vagy, de jelenleg dolgozóként, szolgáltatóként én (hozzá képest tényleg senki) sem engedhetem meg magamnak, hogy a családi dolgaimat bevigyem a munkahelyemre.Ezt neki is ki kellett volna zárnia.Az ő dolga is az lett volna, hogy szolgáltasson, szórakoztasson.És mit ne mondjak, sok Barca-fan nem szórakozott jól, egyáltalán nem.Nekünk mi közünk volt hozzá? Egy profi az ilyet nem engedheti meg magának.Aztán, hagyjuk is azt az 1.csúnya évet, röppenjünk a másodikra.Az volt ugye a számára is legsikeresebb év.6 trófea...ki ne lenne büszke rá, ugyebár...De! Az, hogy több labdája talált hálót, nem őt kellett volna, hogy dicsőítse.Abban/ebben a Barcelonában nem a gólvágóknak van érdeme, azokat a helyzeteket nem lehet sokszor kihagyni, amit előkészítenek.Ami meg klasszis villanása volt, az kb annyi, mint előtte...Tehát ez se volt számára jobb év, inkább jobbá tették.Nagyon sajnálatos, hogy őket méltatták akkor is, és most "sincs játékos Messin kívül".Azt felejti el a nagyérdemű, hogy sehol nem lett volna ez a csapat Xavi és Iniesta nélkül (és akkor még hátrébb nem is léptem, hogy a védőket belevonjam, mert ha valakiknek még, akkor a hátvédeknek sokat lehet érte köszönni).És persze ha már itt tartunk, de nem ismered ezt el: oké, legyen az, hogy Henrynek lehet is köszönni bármit...mondj nekem olyan meccset, ahol lélektanilag fontos találatot lőtt.Ami nélkül bukott/bukhatott volna bármilyen cím.Nem nehéz nem hogy 6-ra hetediket lőni, de 2-re harmadikat se lőni.Azt hiszem, gólkülönbségen meg nem múlt, hogy nyernek-e vagy veszítenek egy trófeát...Tehát nincs miről beszélni.Na, még valami? Azt hiszem, ezek alapján már nagyon csúnyán bukott az a vastag belekötési meséd.



Mindezek mellett persze nem állítom, hogy Henry nem rossz játékos.Nagyon is jó...persze csak a saját szintjén (azt hagy ne tegyem hozzá, hogy egy Arsenalban).




[Hivatkozás: Juhász Ilona 2012. január 24. 22:23]
Ha már abba megyünk bele h a Barca csapatként nyerte azt a 6 trófeát amiben teljes mértékben egyetértek, akk sem nem lógott ki negatívan a keretből...Egyébként volt pár meccse az évek alatt ahol nagyon is sokat számított, nemtom miért jössz azzal h ő mindig csak a 7.-et tette hozzá a 6 gólos előnyhöz, mert ez nem igaz! Pár példa: Első szezonja: 2007.09.29.Levante-FCB 1:4 (Henry 3), 2008.01.20.FCB-Racing 1:0 (Henry 1), 02.16.Zaraboza-FCB 1:2 (Henry 1) ezek alapján Henry nélkül ez 6 pont veszteség 67 helyett 61 pont a végén= 5.hely-UEFA kupa selejtező, már lőttek a 6 trófeából a Bl-nek.Második szezon: Espanyol-FCB 1:2 (Henry 1), FCB-Valencia 4:0 (Henry 3), Villareal-FCB 1:2 (Henry 1), Atl.Madrid-FCB 3:4 (Henry 2), Valencia-FCB 2:2 (Henry 1), Lyon-FCB 1:1 (Henry 1), viszsavágón 5:2 (Henry 2).A híres Real elleni 6:2-es meccsen pedig ő lőtte az első, egyenlítő gólt Higuain korai találata után, majd amikor Ramos 3:2-re Faragta a hátrányt az 56.percben, Henry az 58.-ban már felelt is rá.És ezek után azt mondod h nem szerzett lélektanilag fontos gólokat? Tény, a Barcában már nem ő volt vezér, az isten, de fontos játékos volt amíg Pedro ki nem szorította.Az meg kicsit lekicsinylő h a saját szintjén egy Arsenalban, bár a mai Arsenal már nem a közvetlen világelit, de amikor igazán a toppon volt a csapat nem kis eredményeket értek el: veretlenül megszerzett bajnoki cím, zsinórban 49 veretlen pl meccs, ezen kívül több FA kupa és bajnoki cím szezononként 25-30 Henry góllal.Henryt lehet nem szeretni de azért el kell ismerni!
Hajrá Arsenal!!!
Juhász Ilona 2012. január 24. 22:23 (26)
Bajnok
  2880

„Hát ebbe is vastagon bele lehet kötni.... Te azt a csapatot nevezed az akkori világ legjobbjának aki Henry leigazolását megelőző szezonban (2006/2007) 2.lett a spanyol bajnokságban, és a Bl-ből címvédőként a csoport 2.hely után egyből a kieséses szakasz elején kiesett a Pool ellen? Első évében tényleg nem villogott, ebben igazad van de a Barca sem.Bl-ből Mu ellen kiestek, bajnokságban a 3.! helyet szerezték meg a Real és a Villareal után.Második szezonjában pedig igenis világklasszis szinten játszott a Messi-Eto-Henry tengely, amely több mint 60 gólt termelt csak a bajnokságban (Henry 19) és Guardiola érkezése hozta el a Barcának az igazi sikerkorszak kezdetét.Henry a 6:2-es Real elleni meccsen is vágott azért 2-őt.Az utolsó szezonjában, 30-on túl már kiszorult a csapatból Pedro miatt és távozott is.Úgyhogy ezek után nem tudom miről beszélsz biztos sok Barca meccset nézhettél akkoriban, vagy csak rossz az emlékezőképességed...legközelebb inkább nézz utána mielőtt ilyeneket írsz




[Hivatkozás: Csete Dávid 2012. január 24. 20:23]
Egyem is meg, milyen ki******ott aranyos vagy.
Te most komolyan belém kötöttél ezzel?
Na, akkor figyi:

Amikor azt írom, hogy a világ legjobb csapatában játszhat, akkor az nem azt jelenti, hogy úgy került oda a srác, hogy csak be kell illszkedni.Ezt nem állítottam.Amikor odakerült, akkor tényleg nem volt topon a csapat.Ugye elég mély volt a gödör 2007 nyarán.Nos, a szerintetek akkor istenvezérállat Henry a csúcs.Akkor vajon miért van az, hogy az 1.évben már nem ment neki? Lehetett volna az egyik fő személy abban, hogy sikeresen kilábaljon a csapat a mélyből.Oké, első év, bele kell jönni, aláírom.De hogy azzal takarózzon, hogy neki családi gonjai voltak eleve, azért is jött el, és most azért depis, és nem megy neki a játék? Hát ezt már akkor is kikértem magamnak, mint drukker, de még most is felháborít.Ezt sokan nem veszik figyelembe, de: neki ez munka.Nem tudom, hány éves vagy, de jelenleg dolgozóként, szolgáltatóként én (hozzá képest tényleg senki) sem engedhetem meg magamnak, hogy a családi dolgaimat bevigyem a munkahelyemre.Ezt neki is ki kellett volna zárnia.Az ő dolga is az lett volna, hogy szolgáltasson, szórakoztasson.És mit ne mondjak, sok Barca-fan nem szórakozott jól, egyáltalán nem.Nekünk mi közünk volt hozzá? Egy profi az ilyet nem engedheti meg magának.Aztán, hagyjuk is azt az 1.csúnya évet, röppenjünk a másodikra.Az volt ugye a számára is legsikeresebb év.6 trófea...ki ne lenne büszke rá, ugyebár...De! Az, hogy több labdája talált hálót, nem őt kellett volna, hogy dicsőítse.Abban/ebben a Barcelonában nem a gólvágóknak van érdeme, azokat a helyzeteket nem lehet sokszor kihagyni, amit előkészítenek.Ami meg klasszis villanása volt, az kb annyi, mint előtte...Tehát ez se volt számára jobb év, inkább jobbá tették.Nagyon sajnálatos, hogy őket méltatták akkor is, és most "sincs játékos Messin kívül".Azt felejti el a nagyérdemű, hogy sehol nem lett volna ez a csapat Xavi és Iniesta nélkül (és akkor még hátrébb nem is léptem, hogy a védőket belevonjam, mert ha valakiknek még, akkor a hátvédeknek sokat lehet érte köszönni).És persze ha már itt tartunk, de nem ismered ezt el: oké, legyen az, hogy Henrynek lehet is köszönni bármit...mondj nekem olyan meccset, ahol lélektanilag fontos találatot lőtt.Ami nélkül bukott/bukhatott volna bármilyen cím.Nem nehéz nem hogy 6-ra hetediket lőni, de 2-re harmadikat se lőni.Azt hiszem, gólkülönbségen meg nem múlt, hogy nyernek-e vagy veszítenek egy trófeát...Tehát nincs miről beszélni.Na, még valami? Azt hiszem, ezek alapján már nagyon csúnyán bukott az a vastag belekötési meséd.

Mindezek mellett persze nem állítom, hogy Henry nem rossz játékos.Nagyon is jó...persze csak a saját szintjén (azt hagy ne tegyem hozzá, hogy egy Arsenalban).
Csete Dávid 2012. január 24. 20:23 (25)
Rajongó
  560

„De nézzük csak pl.az emblematikus figurát: Henry megkapta az esélyt, hogy a világ akkori legjobb csapatában letegyen valamit az asztalra, ezzel magasabb szintre léphetett az Arsenalénál.Szinte minden meccset láttam, és hát mit ne mondjak, nem igazán villogott.Nem tudta megállni a helyét.Pedig az Arsenalban "atyaúristen".Tessék, bemásoltam neked, még keresned se kell.




[Hivatkozás: Juhász Ilona 2012. január 24. 17:48]
Hát ebbe is vastagon bele lehet kötni.... Te azt a csapatot nevezed az akkori világ legjobbjának aki Henry leigazolását megelőző szezonban (2006/2007) 2.lett a spanyol bajnokságban, és a Bl-ből címvédőként a csoport 2.hely után egyből a kieséses szakasz elején kiesett a Pool ellen? Első évében tényleg nem villogott, ebben igazad van de a Barca sem.Bl-ből Mu ellen kiestek, bajnokságban a 3.! helyet szerezték meg a Real és a Villareal után.Második szezonjában pedig igenis világklasszis szinten játszott a Messi-Eto-Henry tengely, amely több mint 60 gólt termelt csak a bajnokságban (Henry 19) és Guardiola érkezése hozta el a Barcának az igazi sikerkorszak kezdetét.Henry a 6:2-es Real elleni meccsen is vágott azért 2-őt.Az utolsó szezonjában, 30-on túl már kiszorult a csapatból Pedro miatt és távozott is.Úgyhogy ezek után nem tudom miről beszélsz biztos sok Barca meccset nézhettél akkoriban, vagy csak rossz az emlékezőképességed...legközelebb inkább nézz utána mielőtt ilyeneket írsz
Hajrá Arsenal!!!
Juhász Ilona 2012. január 24. 18:03 (24)
Bajnok
  2880
Ez jó
Juhász Ilona 2012. január 24. 18:03 (23)
Bajnok
  2880
Hát én anno barcásként, szinte csak realosokkal pacsiztam le.Sőt, drága párom is Real-fan.

De azóta már szakítottam a Barcával.
Juhász Ilona 2012. január 24. 17:53 (22)
Bajnok
  2880
Ne bántsd már.Ő is régi motoros.
Ha normális vele az ember, akkor nincs semmi baj vele.
Juhász Ilona 2012. január 24. 17:49 (21)
Bajnok
  2880
Helyes.
Mornye Henrik 2012. január 24. 17:48 (20)
Újonc
  14

„Na, akkor olvass vissza, és bizonyosodj meg arról, hogy nem az Arsenal-beli teljesítményét firtattam, hanem a barcelonait.




[Hivatkozás: Juhász Ilona 2012. január 24. 17:44]
Akkor bocsánat!
Juhász Ilona 2012. január 24. 17:48 (19)
Bajnok
  2880

„Te tudod kiről beszélsz? Thierry Henry!! Mi az, hogy csak azért volt itt, hogy reklámmal pénzt hozzon??

227 gólt rúgott az Arsenalban...nem villogott, igaz.tejóég...




[Hivatkozás: Mornye Henrik 2012. január 24. 17:37]
De nézzük csak pl.az emblematikus figurát: Henry megkapta az esélyt, hogy a világ akkori legjobb csapatában letegyen valamit az asztalra, ezzel magasabb szintre léphetett az Arsenalénál.Szinte minden meccset láttam, és hát mit ne mondjak, nem igazán villogott.Nem tudta megállni a helyét.Pedig az Arsenalban "atyaúristen".Tessék, bemásoltam neked, még keresned se kell.
Juhász Ilona 2012. január 24. 17:46 (18)
Bajnok
  2880
Itt szinte mindenki foggal-körömmel védi a sajátjait...Amikor szurkoltam is csapatnak, kaptam én is a magamét.
Aztán amikor "megszoktak", az ellenfél táborából lettek a legjobb spanjaim.
Most meg...az van, amit látsz.
Ha meg én mondok véleményt, akkor "dubai-i ****** vagyok" sokaknak.
Juhász Ilona 2012. január 24. 17:44 (17)
Bajnok
  2880

„Te tudod kiről beszélsz? Thierry Henry!! Mi az, hogy csak azért volt itt, hogy reklámmal pénzt hozzon??

227 gólt rúgott az Arsenalban...nem villogott, igaz.tejóég...




[Hivatkozás: Mornye Henrik 2012. január 24. 17:37]
Na, akkor olvass vissza, és bizonyosodj meg arról, hogy nem az Arsenal-beli teljesítményét firtattam, hanem a barcelonait.
Mr Untouchable 2012. január 24. 17:40 (16)
Rajongó
  759
igen igazad van de akkor is voltak sikerei...12éves barátunk ezt is megkérdőjelezi de attól hogy ő még akkor nem volt tudatánál, ez még így van...és véleményem szerint ezt akkor rontotta el amikor az arany generációt hagyta kifutni és gyorsan akart fiatalítani ennek issza mainapig a levét...de szerintem a jelen helyzetben már az is jó hogy az Arsenal még BL-csapat...ebben a mostani keretben ennyi van más se lenne velük bajnok bl győztes stb...nagyon erős a mezőny is ha jövőre is BL főtáblára jut a csapat akkor bőven elégedettek lehetnek vele...a másik meg hogy aki egyszer összetudott hozni egy évekig bajnok csapatot az másodszor is képes rá és arról nem is beszélve hogy akkor is "névtelen" fiatalokból rakta össze...jó szakember ő csak feletébb peches is de ha az arsenal akar még eredményeket akkor meg kell tartania...
Mornye Henrik 2012. január 24. 17:37 (15)
Újonc
  14

„Azért volt ott addig ameddig, hogy legalább reklámmal pénzt hozzon...




[Hivatkozás: Juhász Ilona 2012. január 24. 17:19]
Te tudod kiről beszélsz? Thierry Henry!! Mi az, hogy csak azért volt itt, hogy reklámmal pénzt hozzon??
227 gólt rúgott az Arsenalban...nem villogott, igaz.tejóég...
Juhász Ilona 2012. január 24. 17:33 (14)
Bajnok
  2880
Értem én, mert objektíven látom, nem fanként.
Juhász Ilona 2012. január 24. 17:26 (13)
Bajnok
  2880
Szerintem arra akar célozni, hogy az utóbbi 6-7 év előtt is élt ez az ember, és akkor volt sikeres.A nevetséges dolog inkább az ("téged védve"), hogy még ma is ezekből él, pedig sokat nem tesz az asztalra.
Juhász Ilona 2012. január 24. 17:19 (12)
Bajnok
  2880

„Nem villogott? Nem tudta megállni a helyét??? Te miről beszélsz???”




[Hivatkozás: Mornye Henrik 2012. január 24. 17:18]
Azért volt ott addig ameddig, hogy legalább reklámmal pénzt hozzon...
24 ÓRA
21:43  Lisszabonból igazolt a Valencia21:23  Az NB II-ben azért indulhat a Vasas20:22  A Twentéből igazolt csatárt a Benfica19:50  Torres azt hitte, nem megy az Eb-re19:22  Bréking: hosszabbított a Juve edzője18:50  Megvan a Barca elleni győztes taktika18:17  „Robben helyében elhagynám a Bayernt”17:32  Moszkvából pótolhatják Drogbát17:28  Hazard helyében kit választanál?17:20  Pool: már a Wigan-edző az esélyes17:09  17 milliós United-ajánlat Kagaváért?16:55  Ők lesznek Bendtner csatártársai az Eb-n16:53  Beégett a libanoni Neymar – videó!16:29  Defibrillátor minden futballpályán?15:55  Madrid, City, Juve, BVB egy csoportban?15:45  A Villarrealból csemegézett a Sevilla14:42  Először jutott fel, rögtön bajnok lett!13:38  BL-főtáblás a Nordsjaelland!11:43  Cassano-Balotelli – nagy páros lehet?11:02  39 gyanúsított bundaügyben10:42  Elődöntős a Cor és a Boca21:57  A Newcastle a Ligue 2-ből igazoltSze  Fabregas reméli: Van Persie maradSze  Budapesten választottak FIFA-elnökötSze  Joey Bartont 12 meccsre tiltották el!Sze  Nagytakarítás a Premier League újoncánálSze  Hulk a Chelsea ajánlatára várSze  Juve: MU-tini igen, Balo, Cavani nem!Sze  Helyt adtak a Ferencváros óvásánakSze  Drogba maradt volna, ha nem nyernek BL-tSze  Hazard döntött is, meg nem isSze  Megműtötték az Arsenal reménységétSze  Drogba szerint Torres a Chelsea jövőjeKe  Fordulatos Bayern-siker Hollandia ellenKe  Hivatalos: David Villa kihagyja az Eb-tKe  Az arabok lerombolnák a PSG stadionjátKe  A volt argentin kapitány is Kínába tartKe  „Pedro távozik a Barcából? Lehetetlen"Ke  Ez a bíró tényleg vak! - videóKe  Milan: Silva és Ibra biztosan maradKe  Elengedte Hargreavest a City - videóKe  Hivatalos: Drogba otthagyja a Chelsea-tKe  Giovinco az Európa-bajnokság után döntKe  Ronaldo: Három esélyese van az Eb-nekKe  Liverpool: Villas-Boasra szavazom!Ke  Lassan halad a FIFA megújulásaKe  Mourinho még négy évre aláírt a RealhozKe  Argentin csatárt igazol az InterKe  Nem csak a Manchester City útja létezikKe  Világsztár edzheti JuhásztKe  Megyeri újra a BL-ben bizonyíthatKe  Beckham mellett kampányol Giggs  Láss tisztán: itt tart az Hazard-ügy!  Barcelona-ajánlat Giovincóért  Elhagyhatta a kórházat Abidal  68 évesen lett punk a Montpellier elnöke  Így láttam – BL-döntő a helyszínen  Mihajlovics a szerb kapitány  Torres is befért a spanyol bő keretbe!  Drogba elhagyja a Chelsea-t
Lapozás Több hír
VIDEÓK
  • Látványos gól Bukarestből
  • Sepulveda ollója Mexikóból
  • Dupla ollózásból seggre esés
  • Lehúzta a kapus gatyáját
További videók  
KÖVESS MINKET GOOGLE+ON IS